penktadienis, gruodžio 19, 2008

Emilio Šv. Kalėdos

Geri vaikai per Šv. Kalėdas gauna tas dovanas, kurių paprašo laiškuose Kalėdų senelio. Geros mamytės gauna netikėtai mielas dovanas, o geri tėveliai paprastai praktiškas dovanas:) Dar visi be išimties gauna labai daug saldainių. O visi namai kvepia eglėmis ir mandarinais. Ir visi žmonės šypsosi ir lanko savo artimuosius ir draugus. Raskite jūs dar bent vieną tokį mielą ir šiltą laiką metuose...

Emilis šiemet šventė pirmąsias Kalėdas darželyje. Mano Emiliukas toks tylutis visada buvo, nedrąsus. Bet šventėje mane taip nustebino, kad likau sužavėta savo vaikučiu. Pirmiausiai, kai reikėjo vaikams išsirikiuoti į eilę, tik keli vaikučiai atsiplėšė nuo mamyčių ir tvarkingai stovėjo eilėje. Tarp jų buvo ir mano mažylis. Po to visų dainelių ir žaidimėlių metu rodė visus reikiamus judesius. O kai keletas vaikučių pradėjo sakyti eilėraštukus, buvau labai nustebusi, kad ir mano Emilis siekia mikrofono ir sakys eilėraštį. Ir pasakė, labai gražiai rodydamas nosyte sake "laudonuoja", o auklėtojai tyliai šnibždant Emiliukui į ausį eilėraščio žodžius, per mikrofoną girdėjosi tokie mieli mano žmogiuko garseliai, o tiksliau žodžių galūnės "iaai", "uiii" ir pan. Kaip cypsiuko paukščiuko. Visiems buvo labai smagu:)

Komentarų nėra: