ketvirtadienis, gruodžio 10, 2009

Protas ir patirtis

Dar vienas pokalbis su Matu, kad nepamirščiau.

Vakar Matas man pareiškė, kad jis neturi kur panaudoti savo patirties. Iš pradžių nesupratau apie ką kalba. Tuomet jis man sako: "Matai mama, aš esu labai protingas ir neturiu kur to proto panaudoti. Na kur galėčiau? Mokykloje? Ten aš viską moku, ten paprasta. Gal kai užaugsiu galėsiu savo protą panaudoti, o dabar sunku." Po to kalba pasisuko apie laimingus ir nelaimingus. Tada Matas pasakė man: "Aš nelaimingas. Ką aš daugiau turiu? Tik protą..." Laimei vėliau šiek tiek situaciją pagerinome išsiaiškinę, kad visai jis gražus ir sau patinka, išskyrus pajuodusius paakius, ir gal visai gerai, kad namus turi, ir mamą, ir tėtį. Na, kad brolį turi tai neaišku kaip čia su tuo gėriu, bet užskaitėm:)

Komentarų nėra: