pirmadienis, lapkričio 15, 2010

Matas samprotauja apie moteris

Didelis tas mano vaikas. Papasakosiu porą paskutinių mūsų pokalbių apie grožį ir moterišką išvaizdą.

Kartą žaidėme su draugais boulinge. Matui nesisekė. Nesisekė ir man. Susėdome pakalbėti, kaip linksmiau laiką leisti, kai nesiseka. Sakau, "matai, man nesiseka, o aš nesisieloju. Einu ir su draugais bendrauju, stengiuosi ir žaisti geriau, bet jei jau nesigauna, nenusimenu". Matas sako, "mes lyg ir lenktyniaujame su draugais, o aš paskutinis. O tu mama jautresnė, kai leliuką mažą augini, nesusikaupi." 
- Bet va, Rasa taip pat vaikiuką augina, o ji beveik dvigubai geriau už mane žaidžia, - sakau aš.
- Žinai, mama, tu tik neįsižeisk, bet Rasa ir plonesnė už tave...

O kitas pokalbis buvo apie grožį. Kažkaip įsikalbėjom ir paklausiau Mato, ar žmona turi būti graži. Jis atsakė, kad turi būti graži.
- O aš graži, Matai? - paklausiau.
- Graži, bent jau iš vidaus tikrai graži.

Komentarų nėra: