ketvirtadienis, kovo 22, 2012

Šešios žvakutės

Noras sugalvotas, žvakutės užpūstos sėkmingai! Emiliui jau šešeri. Mūsų mielasis Emiliukas auga ir gudrėja.

Kasdien su dideliu maišeliu žaislų mūsų vidurinėlis keliauja į darželį. Ir jei tik aš sugalvoju paimti jį iš darželio anksčiau, baisiausiai supyksta. Tuomet suraukia veiduką ir sako: "mane tėtis vėliau turėjo paimti." Juokavome su auklėtoja, kad galėtų darželis ir savaitgaliais dirbti.
Emilis labai mėgsta gražiai atrodyti ir daug dėmesio skiria rūbams. Dažnai pats sugalvoja, kokią kepurę dėtis prie tam tikrų kelnių, koks tiktų megztukas ar švarkelis. O nemėgsta Emilis mokytis. Jis jau dabar galvoja, kaip būtų gerai, kad su Matu kartu mokytųsi ir galėtų nuo Mato nusirašinėti. Aš sakau: "Emiliukai, kas bus kai tau bus penkiolika metų, jei tu jau dabar apie nusirašinėjimus galvoji?". O jis man atsako: "Na tada, mama, aš jau tikrai mokėsiu skaityti." Kartais man kantrybė trūksta, kai mokau Emilį skaityti. Skaičiuoti jam sekasi gerai, o su skaitymu dar vargstam. Emilis vis ramina, kad išmoks skaityti priešmokyklinėje grupėje. 

Jei reikėtų Emilį apibūdinti vienu žodžiu, pasakyčiau - atsipalaidavęs.

Komentarų nėra: